Lenovo se nově pouští do myslivosti! (apríl)

1. 4. 2018 | 0

Rostoucí potenciál v jiných odvětvích donutil společnost Lenovo přehodnotit své plány a zcela přepracovat svůj business model. Máme nač se těšit!

Upozornění: Jedná se o aprílový článek se zcela smyšleným obsahem.

Výrobce na poslední tiskové konferenci oznámil, že se v rámci rozprostření rizika a diverzifikace nově zaměřuje na myslivost. Bylo by ale nesmysl prodávat pytlácké železo pod značkou Lenovo, výrobce proto přišel s novým brandem.

Jelenovo

Jelenovo

Jelenovo - koláž

Jelenovo – koláž

Jelenovo: ten pravý hon na zajíce

Myslivost zažívá v poslední době jistou renesanci a Lenovo chce být u toho. Naprostou novinkou mají být pušky AimPad s připojením na internet, které samy rozpoznají ulovenou trofej a rovnou ji nasdílí vašim přátelům na Facebook, popř. rovnou na LinkedIn. Myslivci ocení vábničky se zabudovanými reproduktory s technologií Dolby Atmos, které ozvučí půlku lesa a přitáhnou všechny bažanty na vyluzované vábení bažantice. Stavy větších zvířat pomůže kontrolovat unikátní systém ForestControl, který pomocí množství čidel měří počet rezidentské zvěře. V rámci rozšířeného balíčku ForestControl&Training budou ještě brýle s virtuální realitou a licencí hry Moorhuhn.

V rámci nového brandu chystáme unikátní novou soutěž. Soutěžící budou mít za úkol získat a vyfotit se s co největšími nasazenými parohy. Výherce obdrží Fidorku (kokosovou či lískooříškovou) a unikátní paroháčský certifikát.

 

Odpovědět

comment-avatar

Informace: Žádné osobní údaje nejsou povinné! Povinný je pouze text komentáře.


Související příspěvky