Lenovo se nově pouští do myslivosti! (apríl)
1. 4. 2018 | 0
Rostoucí potenciál v jiných odvětvích donutil společnost Lenovo přehodnotit své plány a zcela přepracovat svůj business model. Máme nač se těšit!
Výrobce na poslední tiskové konferenci oznámil, že se v rámci rozprostření rizika a diverzifikace nově zaměřuje na myslivost. Bylo by ale nesmysl prodávat pytlácké železo pod značkou Lenovo, výrobce proto přišel s novým brandem.
Jelenovo: ten pravý hon na zajíce
Myslivost zažívá v poslední době jistou renesanci a Lenovo chce být u toho. Naprostou novinkou mají být pušky AimPad s připojením na internet, které samy rozpoznají ulovenou trofej a rovnou ji nasdílí vašim přátelům na Facebook, popř. rovnou na LinkedIn. Myslivci ocení vábničky se zabudovanými reproduktory s technologií Dolby Atmos, které ozvučí půlku lesa a přitáhnou všechny bažanty na vyluzované vábení bažantice. Stavy větších zvířat pomůže kontrolovat unikátní systém ForestControl, který pomocí množství čidel měří počet rezidentské zvěře. V rámci rozšířeného balíčku ForestControl&Training budou ještě brýle s virtuální realitou a licencí hry Moorhuhn.
V rámci nového brandu chystáme unikátní novou soutěž. Soutěžící budou mít za úkol získat a vyfotit se s co největšími nasazenými parohy. Výherce obdrží Fidorku (kokosovou či lískooříškovou) a unikátní paroháčský certifikát.
Related
AUTOR: Tomáš Valenta
Odpovědět
Zrušit odpověďOblíbené články
Komentáře
Štítky
#LenovoTechWorld AMD AMD Ryzen Android Broadwell Dolby Dolby Atmos Dolby Vision gaming IdeaCentre IdeaPad Intel Intel Core JBL KitKat klávesnice Legion Lenovo Moto Motorola NAS (síťová úložiště) notebook nVidia problém recenze retro Skylake smartphone SSD tablet ThinkBook ThinkCentre ThinkPad ThinkVision TrackPoint Vibe video výběr notebooku Windows Windows 8.1 Windows 10 Windows 11 X1 Carbon Yoga řešení
0 Komentářů