Lenovo Solution Center nezobrazuje stav záruky – řešení
10. 2. 2013 | 7
Aplikace Lenovo Solution Center, součást sady nástrojů ThinkVantage Tools v profesionálních počítačích a noteboocích Lenovo, která nahradila původní aplikaci Toolbox, přestala ukazovat stav záruky zařízení. Příčinu a řešení problému najdete v článku.
Popis problému
Záložka zobrazení a správy záruky počítače (Support – Warranty) nezobrazuje stav ani typ záruky zařízení, namísto toho se zobrazí pouze zpráva “not available”, tedy “nedostupné” (viz. snímek obrazovky výše). Z toho důvodu také aplikace zobrazuje upozornění na problém v této oblasti.
Příčina
Nemusíte se však obávat: zpráva “nedostupné” neoznačuje nedostupnou/neplatnou záruku, čili vaše zařízení nepřišlo o záruku, ale aplikace má pouze problém s připojením k online databázi záruk.
Na oficiálním anglickém diskusním fóru společnosti Lenovo bylo založeno téma popisující tento problém (odkaz), kde se vyjádřil zástupce výrobce s tím, že pouze docházelo k častému přetížení serveru zjišťování záruk (příliš mnoho dotazů), a tak službu dočasně vypnuli.
Řešení
Dočasné řešení
Dočasným řešením je namísto zjišťování stavu záruky v aplikaci Lenovo Solution Center použít webový formulář dostupný zde. Po zadání sériového čísla a typu vašeho zařízení zobrazí web stejné informace jako aplikace Lenovo Solution Center.
Můžete také do vyřešení problému deaktivovat upozornění záruk v nabídce Settings – Customize which alerts you want to enable – zrušte zaškrtnutí u položky Warranty (viz. obrázek výše).
Trvalé řešení
Problém bude vyřešen v nejbližší nadcházející aktualizaci Lenovo Solution Center 2.0.018, která by měla být vydána v nejbližší době (problém je již oficiálně zaregistrovaný a probíhá jeho náprava).
Related
AUTOR: Matěj Gottwald
Odpovědět
Zrušit odpověďOblíbené články
Komentáře
Štítky
#LenovoTechWorld AMD AMD Ryzen Android Broadwell Dolby Dolby Atmos Dolby Vision gaming IdeaCentre IdeaPad Intel Intel Core JBL KitKat klávesnice Legion Lenovo Moto Motorola NAS (síťová úložiště) notebook nVidia problém recenze retro Skylake smartphone SSD tablet ThinkBook ThinkCentre ThinkPad ThinkVision TrackPoint Vibe video výběr notebooku Windows Windows 8.1 Windows 10 Windows 11 X1 Carbon Yoga řešení
Nenazyval bych to docasne reseni, ale historicky vzdy nejspolehlivejsi :-) Prakticky v zadne z Lenovo ani IBM aplikaci to nikdy nefungovalo poradne, kdezto kontrola pres web zadanim serioveho cisla fungovala vzdy a davala spravny vysledek.
Zdravím, nedávno jsem si koupil notebook lenovo thinkpad edge E330, který mi zničeho nic přestal v lenovo solution center zobrazovat baterii. Notebook na baterku normálně funguje i everest jí normálně nalezne nevíte čím by to mohlo být?
Dobrý den, to skutečně netušíme. Máte aktuální verzi LSC?
Ano mám, problém jsem vyřešil instalací power manageru, který sice sám o sobě nefunguje ale solution center už baterii nachází :)
prosím,je někde čeština?
Stále mi na hlavním panelu vyskakuje okno GOGLE s internet. obchodem. Jak tomu zamezit?
Dobrý den, jaké máte zařízení a operační systém? Mohl byste zkusit problém trochu podrobněji popsat?