Retro ThinkPad: čas přemýšlet
17. 8. 2015 | 0
Před dvěma týdny jsme spustili čtvrtý (a nejspíš poslední) ze série průzkumů vztahujících se ke konceptu „Retro ThinkPad“. Zápal pro tento koncept, stejně jako účast na průzkumech nepřestává ohromovat mě i další v Lenovu. Každého průzkumu se průměrně účastní na 13 000 respondentů. Jakékoliv měřítko zvolíte, je to prostě hodně. Děkuji tak každému, kdo si udělal čas a podělil se s námi o své názory. Všechny průzkumy jsou stále dostupné, pokud jste zatím neměli příležitost se zúčastnit. Klikněte zde pro průzkum 1, zde pro průzkum 2, zde pro průzkum 3 a zde pro průzkum 4, pokud jste ještě neodpověděli. Stále sbíráme vaši zpětnou vazbu!
Čtvrtý průzkum přinesl některé velmi zajímavé výsledky, které bych s vámi rád sdílel. Vícebarevné logo jsem použil jako pokus o spojení s dědictvím ThinkPadu, ale ukázalo se, že nemělo tak kladnou odezvu, jak jsem doufal. Pár variací zaujalo více než ostatní, nicméně žádná nedokázala porazit logo, které jsme navrhli krátce po akvizici Lenovem.
Požadavek na výdrž baterie se pohybuje kolem 9-10 hodin, zároveň jsou velmi žádané vyměnitelné baterie. Můj současný X1 Carbon má tak skvělou výdrž baterie, že už její ukazatel skoro nesleduji. Technologie opravdu urazila kus cesty od roku 1992! Souboj mechanických zámků víka displeje proti současné metodě zavírání je nečekaně vyrovnaný. Myslel jsem, že v tomto ohledu budou respondenti více rezolutní.
Co se čepiček TrackPointu týče, v současnosti používaný „Rubber Dome“ je vítězem, ovšem respondenti preferují, abychom dodávali všechny tři typy. Překvapilo mě, že čepičce ve tvaru golfového téčka se nevedlo dobře, dokonce skončila až za původní čepičkou s drsnou texturou (kočičí jazýček).
V tuto chvíli se přesouváme do fáze hluboké analýzy našeho retro experimentu. Obdrželi jsme tisíce odpovědí pro analýzu, stejně jako mnoho psaných komentářů, novinek v podobě článků a e-mailů, které je třeba přečíst. Je to náročná, ale důležitá úloha. Naštěstí na to nejsem sám. Divize ThinkPad se v této aktivitě silně angažuje. Musíme rovněž projít technologické plány, dostupnost komponent, projekce prodejů, rozpočet na vývoj, výrobní zdroje, očekávané náklady, cenotvorbu a mnoho dalšího, než bude možné učinit jakékoliv rozhodnutí. Toto platí pro každý produkt, který Lenovo uvádí na trh. Chce to čas. Očekávejte další blogové zápisky na toto téma, jakmile Lenovo rozhodne, co bude dál. Děkujeme za váš úžasný zájem!
David Hill
Přeloženo, zdroj: Lenovo Blog
Related
AUTOR: Lenovo Blog CZ
Odpovědět
Zrušit odpověďOblíbené články
Komentáře
Štítky
#LenovoTechWorld AMD AMD Ryzen Android Broadwell Dolby Dolby Atmos Dolby Vision gaming IdeaCentre IdeaPad Intel Intel Core JBL KitKat klávesnice Legion Lenovo Moto Motorola NAS (síťová úložiště) notebook nVidia problém recenze retro Skylake smartphone SSD tablet ThinkBook ThinkCentre ThinkPad ThinkVision TrackPoint Vibe video výběr notebooku Windows Windows 8.1 Windows 10 Windows 11 X1 Carbon Yoga řešení
0 Komentářů